BİR ARINMA BİÇİMİ OLARAK KENDİ ESERİNİ YOK ETMEK: "MAİ VE SİYAH" VE "USTA İLE MARGARİTA
NAMIK KEMAL’İN ROMANLARINDA ROMANTİK DOĞA ALGISI
HER ŞEY TANPINAR’A KARŞI: MURAT KOÇ’UN HER ŞEY BANA KARŞI ROMANINA GENEL BİR BAKIŞ
METAFORDAN ÜSLÛBA YALNIZ BİR ROMAN: AYNADAKİ YALAN
VASIF ÖNGÖREN’İN ASİYE NASIL KURTULUR OYUNU ÜZERİNE EPİK TİYATRO BAĞLAMINDA BİR İNCELEME
SOSYAL DEĞİŞİMLER KUŞAĞINDA DEĞİŞMEYENLER GERÇEĞİ VE AYTMATOV ESTETİĞİ-1- (TÜRKÜLER)
RUBAİ BAĞLAMINDA ŞİİR VE FELSEFE
TANPINAR ROMANCILIĞINDA TRAJİK İRONİ
AHMET HAMDİ TANPINAR’IN “SUAD’IN MEKTUBU” BAŞLIKLI MÜSVEDDELERİ