2023 Sayı: 30
İÇİNDEKİLER
Kilimin Ekfrasis ve Göstergelerarasılık Bağlamında Kullanımı: Ayla Çınaroğlu’nun Sihirli Kilim’i
Bayram DEMİRAL
Seramik Tekniklerinin Kökeni
Halil YOLERİ, Şenay ÖZTÜRK OZAN
Kemeraltı Camilerinin Akustik Özellikleri
Serhat DURMAZ
Ürün ve UX/UI Tasarımında Öğrenci Yetkinliğinin Geliştirilmesi: Beş Aşamalı Yeniden Tasarım Stüdyosu Örneği
Bahar ŞENER- PEDGLEY, Owain PEDGLEY
Seramik Malzemenin Dili ve Kimliğin Taşıyıcısı Olarak Parmak İzi Dokusu
Ayça UĞUR, Meziyet Ayşe BALYEMEZ
Irkçılık ve Ayrımcılık Bağlamında Blackface Makyajı ve Mickey Fare Karakteri
Çağdaş ÜLGEN
Biyomimikri Bilimi Etkisinde Başkalaşan Doğa: Seramik Heykeller
Melda GENÇ
Tülay Tura Börtecene’nin Sanatı ve Modern Türk Resmindeki Yeri
Aynur GÜRLEMEZ ARI
Geleneksel Keçe ve Batik Teknikleri ile Deneysel Yüzey Oluşumları
Gizem MENDİ, Gülcan BATUR
Disiplinlerarası Bir Sanat Öncüsü Sosyal Çömlekçi Theaster Gates
Serap ÜNAL
Nijerya Sanatında Hayvan Temsilleri: Roller, Önem ve Estetik Üzerine Bir İnceleme
Michael Abiodun OYİNLOYE, Adebayo Abiodun ADELOYE, Peter Oluwagbenga ODEWOLE, Benjamin Eni-itan F AFOLABİ
21. Yüzyılda Karşı Sanat Anlayışı Olarak Glitch
Özlem DEMİRCAN
Maria Lassnig’in Eserlerinin Julia Kristeva’nın “Khôra” Anlayışı Bağlamında Değerlendirilmesi
Hatice DOĞAN
54.1b 28.1b
Arşiv
Sayı : 29
Sayı : 30
Cumhuriyet Özel Sayı sı
Sayı : 27
Sayı : 28
İzmir Özel Sayı sı
Sayı : 25
Sayı : 26
Sayı : 24
Sayı : 23
Sayı : 22
Sayı : 21
Sayı : 20
Sayı : 19
Sayı : 18
Sayı : 17
Sayı : 16
Sayı : 15
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11