2022 Cilt: 31 - Sayı: 1
İÇİNDEKİLER
Trompe l’oeil Tekniği ile Doğa Estetiğine Öykünen Seramik Ağaçlar
Seyhan YILMAZ
İran’da Bulunan Bir Selçuklu Camisi: Save Cuma Camii
Sepideh ŞAN, Hajar BABAZADEH
Tarihi Evlerden Türk-Yunan Mübadele Dönemi Öncesi ve Sonrası Ev Yaşamının Okunması: Niğde Oral Konağı Örneği
İlknur ACAR ATA, Mehmet Emin BAŞAR
Ege Bölgesi’ndeki Tarihi Camiler İçin Akustik Etken Bir Sınıflandırma Önerisi
Fatma YELKENCİ SERT, Özgül YILMAZ KARAMAN
Sivas Müzesi’nde Bulunan Tihtap / Şifa Tasları Üzerine Bir Araştırma
Şerife TALİ
Haliç Köprülerinin Resim Sanatında Var Olma Süreci
Yasemin DORA
Bafra Arkeoloji ve Etnografya Müzesi’nde Bulunan İbrik ve Güğümler
Elif YESİL, Mehmet Sami BAYRAKTAR
Sırlı Tütün Lüleleri
Gökben AYHAN
Nakşidil Valide Sultan Türbesi’nin Süsleme Programı ve Üslup Özellikleri
Esra HALICI
Ortaçağ Kırsalında Savaş, Askerler ve Yerleşimler
H. Ceylan KARACA
Pazırık Kültüründe Ölü Gömme Gelenekleri ve Kurgan Mimarisine Yansımaları
Mehmet KUTLU, Leila KUTLU
Bir Hatt-ı Hümâyûn Işığında Ahşap Baskıcılar
Aliye ÖTEN
Topkapı Sarayı Müzesi’nde Bulunan Klapdanlı Kâbe Örtülerinin Korunmasına Yönelik Arkeometrik İncelemeler ve Bu İncelemelerin Koruma Bilimine Katkısı
Emine TORGAN-GÜZEL
Antalya-Kaleiçi’nin Sivil ve Dini Mimari Örneklerinde Görülen Köşe Pahları ve Süslemeleri
Serkan KILIÇ
Kastamonu’da Yıkılan Tarihi Ahşap Bir Köprü: Bozkurt - İlişi Köyü Cumayanı Köprüsü
Mehmet Sami BAYRAKTAR
Erving Goffman’ın Benlik Sunumu Kuramı’na Göre Resimde Otoportre
Ferhunde KÜÇÜKŞEN ÖNER, Berna FİLDİŞ
Cumhuriyet Dönemi Banka Binalarından Bir Örnek: T.C. Merkez Bankası Samsun Şubesi Binası
Emre KOLAY, Ahmet YAVUZYILMAZ
Sivas Hoca İmam Camisi
Turgay YAZAR, Alper ATICI
Endüstri Miras Yapısının Kültür Mekânı Olarak Yeniden İşlevlendirilmesi: Sakarya Sanat Galerisi
Melike Nur SARAYLI, Kader REYHAN
Le Rire Dergisi’nde Yer Alan II. Abdülhamid Konulu Karikatürler Üzerine Bir İnceleme
Özgür GÜLBUDAK
Levant’ta Oryantalizm: İzmir’de Oryantalist Mimarinin Kaybolan Bir Örneği Olarak Sarıkışla Subay Mahfili
Halil İbrahim ALPASLAN
Sanatsal İmgeden Tıbbi İmgeye: Salpêtrıère Fotoğrafları ve Histerik Kadın Bedeninin İnşası
Tuğba TAŞ
Bolu Orta Ve Mudurnu Yıldırım Hamamları; Mimar Ömer Bin İbrahim’in Üslubu Hakkında Bir Değerlendirme
Birsen ERAT
Yeni Bulgular Işığında İzmir Hisar Camii
Şakir ÇAKMAK, Melike YURDAGÜL
Tövbekar Mecdelli Meryem: İnzivanın Anlamsal Dönüşümünde Görsel Motifler
Serap YÜZGÜLLER
Türk-İslam Kültüründeki Destimal Geleneği ile Hristiyan İnancındaki Kutsal Mendil İkonografisinin Karşılaştırılması
Nergiz DEMİR SOLAK, Yunus BERKLİ
Barok Sanatının XVII. Yüzyıl Osmanlı Kumaş Sanatına Etkileri ve Benzer Yönleri
Ayşegül ZENCİRKIRAN, Yunus BERKLİ
Hocamız Prof. Dr. Rahmi Hüseyin ÜNAL’ın Ardından...
Şakir ÇAKMAK
127.2b 58.1b
Arşiv
Cilt: 32 Sayı : 1
Cilt: 31 - Sayı : 1
Cilt: 31 - Sayı : 2
Cilt: 31 Sayı : 2
Cilt: 30 - Sayı : 1
Cilt: 30 - Sayı : 2
Cilt: 29 - Sayı : 1
Cilt: 29 - Sayı : 2
Cilt: 28 - Sayı : 2
Cilt: 28 - Sayı : 1
Cilt: 27 - Sayı : 2
Cilt: 27 - Sayı : 1
Cilt: 26 - Sayı : 2
Cilt: 26 - Sayı : 1
Cilt: 25 - Sayı : 2
Cilt: 25 - Sayı : 1
Cilt: 24 - Sayı : 2
Cilt: 24 - Sayı : 1
Cilt: 23 - Sayı : 2
Cilt: 23 - Sayı : 1