2017 Cilt: 3 - Sayı: 1
İÇİNDEKİLER
TÜRK TELEVİZYON DİZİLERİNDE YAŞANAN ROMAN UYARLAMASI SORUNLARI (KAHPERENGİ ROMANI-MERHAMET DİZİSİ ÖRNEĞİ)
Nural TANYILDIZI, Şengül KAYA
SES EĞİTİMİNİN TEMEL ÖGELERİ VE ÇEŞİTLİ SÖYLEME TEKNİKLERİNE YÖNELİK UZMAN GÖRÜŞLERİ VE PERFORMANS DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ ÖRNEĞİ
Sibel POLAT
KLÂSİK KAVRAMININ TÜRK MAKAM MÜZİĞİ KONULARI VE ÇALGILARINA UYARLANMASI SORUNU
Ruhi AYANGİL
BEĞENİ HİYERARŞİLERİNİN TESİS EDİLMESİNDE BİR SINIFLANDIRMA STRATEJİSİ OLARAK KLASİK TÜRK MÜZİĞİNİN İCADI: SOSYOLOJİK BİR YAKLAŞIM
Onur Güneş AYAS
İDEOLOJİ, MANTALİTE, TARİH VE ANLATI KAVRAMLARI ÇERÇEVESİNDE TÜRKÜ (HALK ŞARKISI) BİÇİMİ
Nesrin FEYZİOĞLU
BAĞLAMA İCRASINDA GELENEKSELLİK VE ‘YENİLİKÇİLİK’ KONULARI ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME
Sinan HAŞHAŞ
“KLASİK” KAVRAMI EKSENİNDE TÜRK MÜZİĞİ VE BATI MÜZİĞİ KÜLTÜRÜNDEKİ BENZERLİKLER/FARKLILIKLAR ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME
Ünal İMİK
KLASİK TÜRK MÛSİKÎSİ VE KLASİK TÜRK EDEBİYATI ARASINDAKİ ETKİLEŞİM
Gülçin YAHYA KAÇAR
TÜRK MÛSİKÎ İNKILÂBI BAĞLAMINDA KLASİK TÜRK MÛSİKÎSİ ÇALGILARI
Ünsal DENİZ
GÜNÜMÜZ TÜRK SANAT MÜZİĞİ BESTELERİNİN GELENEKSEL TÜRK SANAT MÜZİĞİNE GÖRE DİN-DIŞI SÖZLÜ ESER BAĞLAMINDA DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜM
İsmail Hakkı GERÇEK, Nuh AKMEHMEDOĞLU
KABAK KEMANENİN DÜNÜ BUGÜNÜ VE YARINI
Arslan AKYOL
KLASIK KAVRAMI VE KLASIK TÜRK MÜZIĞI ÜZERINE BIR ÇALIŞMA
Mustafa Hilmi BULUT
D. GAGAUZ’S TRIO “OGLAN” AS THE BRIGHTEST EXAMPLE OF GAGAUZIAN MUSIC CULTURE
Natalia COSTİCOVA
KANUN SAZI EĞİTİMİNDE METOD İHTİYACI VE TÜRKİYE’DEKİ KANUN METODLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Yılmaz KAHYAOGLU
31.6b 23.7b
Arşiv
Cilt: 9 Sayı : 1
Cilt: 8 - Sayı : 1
Cilt: 8 Sayı : 2
Cilt: 7 - Sayı : 2
Cilt: 7 - Sayı : 1
Cilt: 6 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 2
Cilt: 5 - Sayı : 1
Cilt: 4 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 1
Cilt: 4 Sayı : 2
Cilt: 3 - Sayı : 2
Cilt: 3 - Sayı : 1
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 1
Cilt: 1 - Sayı : 2
Cilt: 1 - Sayı : 1