EN
EN
Dergiler
Duyurular
İstatistikler
Standartlar
Hakkımızda
İletişim
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi
Arşiv
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi
2023
Sayı : 13
RENK SEMBOLİZMİ ÇERÇEVESİNDE “FUNNY GAMES” FİLMİNİN İNCELENMESİ
DİJİTAL MEDYADA YARATICI EMEK KAVRAMININ INFLUENCER RÖPORTAJLARIYLA NETNOGRAFİK BİR ANALİZİ
HÜRRİYET GAZETESİNDEKİ KADINA YÖNELİK ŞİDDET HABERLERİNİN ELEŞTİREL SÖYLEM ÇÖZÜMLEMESİ İLE ANALİZİ
TÜRKİYE’DE İLETİŞİM EĞİTİMİ: MÜFREDATLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
TİKTOK’UN SOSYAL GÖSTERGEBİLİMSEL YÖNLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Geri Çekildi: DİJİTAL ORTAMDA YEREL BASIN: TEKİRDAĞ ÖRNEĞİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME
2022
Sayı : 11
TÜRKİYE’DE 1970-1980 YILLARI ARASI KOALİSYONLAR DÖNEMİNDE ÇOCUK VE TÜRK SİNEMASI
GAZETECİLİKTE MESLEK ETİĞİ VE REKLAM TARTIŞMALARININ SOSYAL MEDYADA BİREYSEL GAZETECİLERİN GELİR MODELİ OLUŞTURMA ÇABALARI ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
DİZİ/FİLM İNCELEMELERİNE GELEN YORUMLARIN İZLEYİCİLERİN KANAATLERİNİ BELİRLEMEDEKİ ROLÜ
ZİHİNSEL SAĞLIK UYGULAMALARININ İKNA TEKNOLOJİLERİ BAĞLAMINDA BİR DEĞERLENDİRMESİ: VAKA İNCELEMESİ
BİRLEŞİK KRALLIK GAZETELERİNİN RUSYA-UKRAYNA SAVAŞI’NA YAKLAŞIMI
ARMAND MATTELART’IN İLETİŞİMİN ULUSLARARASILAŞMASI ÜZERİNE DÜŞÜNCELERİ
Sayı : 10
PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL İLETİŞİM: MARKET ZİNCİRLERİNİN DİJİTAL ORTAMDAKİ PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME
FACEBOOK-CAMBRIDGE ANALYTICA SKANDALININ KATILIMCI KÜLTÜR, DİJİTAL EMEK SÖMÜRÜSÜ VE MAHREMİYETİN İHLALİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
DİJİTAL ÇAĞDA “HABER”DAR ETME PRATİĞİNİN DÖNÜŞÜMÜ ÜZERİNE: CÜNEYT ÖZDEMİR YOUTUBE KANALI ÖRNEĞİ
KİTAP İNCELEME: LEE MCINTYRE, HAKİKAT-SONRASI
2021
Sayı : 9
COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL YÖNETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYANIN KULLANIMI: TÜRKİYE CUMHURİYETİ BAKANLIKLARININ KURUMSAL TWİTTER HESAPLARI ÇERÇEVESİNDE BİR ARAŞTIRMA
COVID-19 PANDEMİSİNDE MASKE KULLANIM PRATİKLERİNİN “ANLAMSAL DÖNÜŞÜMÜ”: GÖRSEL BİR TÜKETİM NESNESİ OLARAK TASARIM MASKELER ÖRNEĞİ
SOSYAL PAZARLAMA ÇERÇEVESİNDE BİR İNCELEME: COVID-19 KAMU SPOTLARI ÖRNEĞİ
BELEDİYELERİN TWITTER’DAKİ GÖRÜNÜRLÜK MÜCADELESİ: İSTANBUL, ANKARA VE İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
HALKLA İLİŞKİLER ÖRGÜTLERİNİN ORTAYA ÇIKIŞI VE GELİŞMESİNİN KAPİTALİST ÜRETİM TARZI VE İLİŞKİLERİ BAĞI
ÇEVRİMİÇİ GRUP İLETİŞİMİNDE DOXANIN ÜRETİMİ VE ÜYELER ARASINDA BELİREN AYRIM STRATEJİLERİ
KİTLESEL SIĞINAKTA BİR MUTLULUK VAADİ: GÜNLÜK ASTROLOJİ SAYFALARI ÜZERİNE BİR ANALİZ
Sayı : 8
HALKLA İLİŞKİLER MODELLERİ TEMELİNDE SAĞLIK İLETİŞİMİ: YENİ MEDYA ÜZERİNDEN SAĞLIK BAKANLIĞI’NIN İNCELENMESİ
BEN CARRİE DEĞİLİM: YENİ DÖNEM KORKU SİNEMASININ ASİ KIZLARI
İÇ GÖÇ VE KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİMDE ÇATIŞMA; BİR BAŞKADIR DİZİSİ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ
COVİD 19 PANDEMİSİ SÜRECİNİN TÜRKİYE’DEKİ SİNEMA SALONLARINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ANALİZ
YAKIN KİŞİLERARASI İLİŞKİLERDE İNCİTİCİ İLETİŞİM VE İNCİTİCİ İLETİŞİME VERİLEN TEPKİLER ÜZERİNE KURAMSAL BİR İNCELEME
POSTMODERN DÖNEMDE TÜKETİM ve MARKA İMAJI
2020
Sayı : 7
BÜYÜK VERİ IŞIĞINDA DİJİTAL AKTİVİZM ÜZERİNE BİR İNCELEME: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
YENİ MEDYA HABER OKUMA ALIŞKANLIĞI VE YENİ OKUR TİPOLOJİSİNDE FARKLILIKLAR
REKLAMDAN KAÇINMA DAVRANIŞI ÇERÇEVESİNDE ÇEVRİMİÇİ DAVRANIŞSAL REKLAM VE MARKA İMAJI İLİŞKİSİ
İZOLASYON SÜRECİNİN ÇALIŞMA VE İLETİŞİM BİÇİMLERİNDE MEYDANA GETİRDİĞİ DEĞİŞİMİN İLETİŞİM FAKÜLTELERİNDE ÇALIŞAN ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ EKSENİNDE İNCELENMESİ
POST-TRUTH ÇAĞDA İDEOLOJİK FARKLILIKLARIN MEDYA İÇERİKLERİNE YANSIMASI: BARIŞ PINARI HAREKATI HABERLERİNİN SÖYLEM ANALİZİ
POST-TRUTH ÇAĞI, KURAM-YÜKLÜ GÖZLEM SORUNU VE YENİ MEDYA: FACEBOOK “DÜZ DÜNYA TÜRKİYE” GRUBU ÖRNEĞİ
James Lull, İletişim Çağında Kültür
Sayı : 6
BTS VEYA AŞIK OLUNACAK ERKEKLİK: YOUTUBE'da NETNOGRAFİK BİR ANALİZ
YENİ MEDYA OKURYAZARLIĞININ EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ YERİ: İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN YAKLAŞIMI
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ÜN SÖZSÜZ İLETİŞİM YÖNETİMİ
İDEOLOJİ VE İDEOLOJİK ELEŞTİRİ PARADOKSUNDA SİNEMA
MARKA ETKİLEŞİMİ VE INFLUENCER (ETKİLEYİCİ) LAR: BOBBY BROWN KAMPANYASI ÖRNEĞİ
2019
Sayı : 5
GERÇEK VE GERÇEKDIŞININ SINIRLARINDA: AUTEUR ELEŞTİRİ ÇERÇEVESİNDE TOLGA KARAÇELİK SİNEMASI
ELEKTRONİK SPOR FAALİYETLERİNDE SPONSORLUĞUN MARKA DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: LEAGUE OF LEGENDS ÖRNEĞİ
DÜŞ, PARANOYA ve MİZAH: AHH BELİNDA FİLMİNDE GERÇEKÜSTÜCÜLÜK
AVRUPA'DA İNTERNET GAZETELERİNDE YASADIŞI GÖÇÜN İŞLENİŞİ
DİJİTAL PAZARLAMA UYGULAMALARININ SATIŞ VE MARKA BİLİNİRLİĞİNİ ARTTIRMAYA YÖNELİK ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ULUSLARARASI MARKALAŞMA SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLERİN ROLÜ: KAZAKİSTAN PAZARINDA FAALİYET GÖSTEREN TÜRK TEKSTİL FİRMALARINA YÖNELİK NİTEL BİR ÇALIŞMA
BİR II. DÜNYA SAVAŞI TÜRKİYESİ TEMSİLİ OLARAK KELEBEĞİN RÜYASI FİLMİ
Sayı : 4
SOSYAL MEDYA VE ÇEVRİMİÇİ İTİBAR YÖNETİMİ KAVRAMLARI ÜZERİNE ALANYAZINSAL BİR DEĞERLENDİRME
REKLAM FOTOĞRAFLARINDA METAFOR YARATMAK: KAVRAMSAL FOTOĞRAFÇILIK
REKLAMLARDA KOKUNUN SUNUMU: PARFÜM REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
AZERBAYCAN BASINI VE 15 TEMMUZ FETÖ OLAYLARI (HALK GAZETESİ’NİN KAYNAKLARINA DAYANAN ANALİZ)
2018
Sayı : 3
REM KOOLHAAS'IN DRAMATİK ANLATI GELENEĞİNE YÖNELİK ELEŞTİRİLERİ ÜZERİNDEN DRAMATİK OLMAYAN BİR MİMARLIĞIN KAÇIŞ NOKTALARINA BAKIŞ
TRANSFORMATION OF TRAUMATIC CHARACTERS IN POST-YUGOSLAV CINEMA
MISIR SİNEMASI: 1952’DEN 2000’E
1970’LERİN İKİNCİ YARISINDA TÜRKİYE’DE SOSYALİZM VE KADIN: KADINLARIN SESİ DERGİSİ KARİKATÜRLERİ
TELEVİZYON DİZİLERİNDE MİLLİYETÇİ SÖYLEMLERİN YENİDEN ÜRETİMİ: İSİMSİZLER, SAVAŞÇI VE SÖZ DİZİLERİ ÖRNEĞİ
Sayı : 2
DİJİTAL DÖNÜŞÜM UYGULAMALARININ KURUMLARIN MARKA DEĞERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Teknoloji ve Kültürün Diyalektiğini İzlemek: Teknolojik Kültürün İnşasında İletişim Teknolojileri Reklamları
ARİSTOTELES’İN MİMESİS VE KATHARSİS KAVRAMLARI ÜZERİNDEN BİR FİLM İNCELEMESİ: DOGVİLLE
KÜLTÜRÜN KORUYUCU GÜCÜ: KÜLTÜREL SEMBOLLER
2017
Sayı : 1
AVRUPA BİRLİĞİ VE İNGİLTERE İLİŞKİLERİ EKSENİNDE TÜRKİYE’Yİ DÜŞÜNMEK: BREXİT REFERANDUMUNUN TÜRKİYEDE ULUSAL GAZETELERDEKİ TEMSİLİ
DİJİTAL ORTAMDA YEREL BASIN: TEKİRDAĞ ÖRNEĞİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME
GÜVENİLİR GIDA KONUSUNDA TÜKETİCİ FARKINDALIĞININ GELİŞTİRİLMESİNDE İLETİŞİM STRATEJİLERİNİN ROLÜ
KRİZ İLETİŞİMİ VE TURİZM: 2016 YILI TERÖR SALDIRILARI
SANATSAL ÜRETİMDE VE GÖRSEL ANLATIDA BİÇİM VE İÇERİK ORTAKLIĞI ÜZERİNE BİR ÖRNEK: DAVE MCKEAN/ NEİL GAİMAN’İN MR.PUNCH-KOMİK BİR TRAJEDİ VE TRAJİK BİR KOMEDİADLI GRAFİK ROMANA BAKIŞ
Yayın Aralığı:
Yılda 2 Sayı
Başlangıç:
2017
Yayıncı:
Ege Üniversitesi
6.8b
3.9b
Dergi Detay