EN ÇOK OKUNAN MAKALELER
21. Yüzyılda Güncel Lif Sanatı ve Enstalasyon Örnekleri
Sayfalar: 514-537
Üç Renk: Mavi (1993) Filminin Fenomenolojik, Hermeneutik ve Görsel Analizi
Sayfalar: 1602-1624
Cilt: 16 Sayı: 31 -2023Son Sayı
Sayfalar: 46-61
Sayfalar: 62-84
Bir Tasarım Elemanı Olarak Çizginin Grafik Tasarım Özelinde İncelenmesi
Sayfalar: 104-118
20. Yüzyılda Kaşkaylı Bir Bozkır Ressamı: Bijan Bahadori Keşkuli
Sayfalar: 119-141
Kültürel Kimliğin Sürdürülebilmesinde Bir Araç Olarak Grafik Elemanlar
Sayfalar: 142-159
Kıymet SANCAR ÖZYAVUZ, Kübra AKTEPE ÖZBAYRAK, Reyhan MİDİLLİ SARI
Sayfalar: 195-222
Sinematografik Mirasın Korunmasında Dijital Film Restorasyonunun Önemi
Sayfalar: 286-312
Sayfalar: 313-339
Goblen Halıları Kullanan İki Kadın Sanatçının Eserlerinin Göstergebilimsel (Semiyotik) Analizi
Sayfalar: 357-373
Otizmli Bireylerin Materyallerinin Grafik Tasarım Açısından İncelenmesi
Sayfalar: 374-391
Fréderic François Chopin’in Op. 6 No.1 Mazurka Eserinin Form Analizi
Sayfalar: 392-407
Sosyal Ayrışmanın Sinematografik Anlatısında Bir Arayüz Olarak Pencereler: Parazit Filmi
Sayfalar: 408-433
Azerbaycan’da Hanlıklar Dönemi Erkek Milli Kıyafetleri ve Günümüz Giysi Tasarımına Bir Uyarlama
Sayfalar: 434-452
Türk İslam Sanatında Seccade Kültürü ve Antalya Çevresinde Tespit Edilen Seccade Dokumaları
Sayfalar: 493-513
21. Yüzyılda Güncel Lif Sanatı ve Enstalasyon Örnekleri
Sayfalar: 514-537
Slow Food ve Slow Fashion: Sürdürülebilir Yaşamın Yeni Trendleri
Sayfalar: 538-559
62.7b20.8b
Arşiv